İçeriğe geç

Loreal Paris Pure Zone Siyah Noktalara Karşı Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik

Eylül 24, 2012

Merhaba canlarım! Başınız sivilce ve siyah noktalarla dertte mi? Cildiniz yağlanıp duruyor ve temizleseniz de gözenekleriniz hep tıkanık ve büyük mü? Dert etmeyin bugün sizi öyle bir ürünle tanıştıracağım ki bayılacaksınız eminim :) Ürünümüz Loreal Paris Pure Zone Siyah Noktalara Karşı Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik. Öncelikle neredeyse boşalmış olan şişenin açıklamasını yapmak istiyorum kullanmadan, denemeden, etkisini veya etkisizliğini görmeden sizleri yanıltıcı açıklamalar yapmak istemedim ve uzunca bir süre kullandım, bitmeye yüz tutunca da sizlere tanıtma kararı aldım :)
Ürünü bir pamuk yardımıyla gece yatmadan önce uygulayıp ardından hafif kıvamlı yani şu yüzümüzde kalıp gibi olmayan (ben Avon Care FamilyLa Roche Posay ve AveSeena China Doll Nemlendiricilerden yanayım) nemlendiricimizi incecik bir tabaka halinde sürüyoruz ki hem cildimiz kurumasın, pul pul olmasın hem de ferah ve temiz bir cilt sahibi olalım. Yalnız şöyle bir önerim var size. Cildinizi tonik sıktığınız pamukla biraz hırpalayın:) Genelde bu pek önerilmez ama ben normal bir tonik sürer gibi sürüldüğünde etkisinin çok az olduğunu görüyorum. Hatta bunu siz bile anlayacaksınız. Nemlendiricili sabununuz veya yüz temizleme jelinizle temizleyip kuruladığınız yüzünüzden daha doğrusu gözeneklerinizden o kadar kir çıkıyor ki inanamazsınız.
Ayrıca benim burnumun üzerindeki ve T bölgemdeki siyah nokta problemimle savaşmama yardımcı olan bu tonik gözeneklerimin de küçülmesine çok faydalı oldu.
Uygulama önerisi olarak sabah ve akşam diyor ancak sabah yüzünüz daha az etkili bir tonikle temizlemenizi ya da gece yaptığımız bastırarak uygulamayı değil de hafifçe yüzünüzü silmenizi öneririm. Şahsen ben gündüz ayrı bir ürün gece ayrı bir ürün kullanıyorum.  Şu sıralar WatsonsT-Shop gibi mağazalarda rastladığım ürünümüzü internet üzerinden online olarak sipariş edebileceğimiz yerler de mevcut. Çok memnun kaldığım bu ürünü tazelemek istiyorum. 15-20 TL arası bir fiyata sahip olabileceğiniz Loreal Pure Zone’dan eminim memnun kalacaksınız :) Şimdilik benden bu kadar. Siyah noktalara elveda demenize yardım edebildiysem de ne mutlu bana! O zaman benden hepinize güzel günler keyifli alışverişler hepinize:)

Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

